poniedziałek, 26 stycznia 2015

#1 ferie i dziwna lekcja

Dzisiaj było bardzo..."Dziwnie"
Ale też bardzo fajnie :D

Przyszłam do stadniny ok 15.20 :D
Od razu wparowałam do stajni zobaczyć kogo tym razem dostałam 
A okazało się, że nie było wywieszonej nowej listy :/
No ale akurat wtedy,
Z wielkim wyczuciem czasu 
Weszła do stajni p.Klaudia
Oczywiście od razu spytałam się jakiego koniura dostałam...
To oczywiście, żeby się dowiedzieć 
Musiałam lecieć na halę do p.Magdy...
Bo tam jest lista i pani mi przydzieli konia
Kiedy tam poszłam
Zobaczyłam, że dziewczyny mają dodatkowy trening
No i nie chciałam przeszkadzać 
i czekałam ...
i czekałam...
I się dowiedziałam, że Dede musi przynieść ciasto ;D
(U nas jest taka tradycja, że jak spadniesz z konia to musisz właśnie przynieść ciasto)
no to ok...
znów czekałam...
i czekałam...
i wreszcie p.M powiedziała
żebym poszła do p.Klaudii
i ona ma mi przydzielić konia -.-
(Tak trochę się nalatałam xd)
No ale dobrze...
Pani Klaudia Pozwoliła mi wybrać sobie konia ^^
no to oczywiście lecimy z Hilbusiem
ale nmg go mieć -.- ;c
No to dostałam Morinkę...

Weszłam do jej boksu i zaczęłam ją czyścić...
No ale z koniem raczej w boksie się nie zamknę
A Morina jest jednym z najgrzeczniejszych koniem 
Ale dzisiaj miała jakieś swoje "fazy"
I cały czas mi boks otwierała 
Potem jak to koń robił takie swoje miny haha
Coś takiego xd
Poddałam się xd
Tak trochę zejdę z tego tematu Moriny i uzupełnię informację xd
Są ferie...I niestety połączyli nam grupy...:/
No ale nie było tak źle 
Nawet fajnie hah

No to ok...
Wyszłam od tej wrednej baby xd
i poprosiłam o innego konika 
I poprosiłam o Persecika :D
I jeśli chodzi o niego to nie musiałam długo czekać 
nie musiałam nawet prosić...
Od razu go dostałam ♥
Przy czyszczeniu jak zawsze były problemy...
Tym bardziej, że dopiero wrócił z padoku...
Nauczyłam się też Węzła :D
No ale nie przedłużając...Czekałam tą godzinę...
(Bo lekcje miałam przesunięte)
osiodłam konia
I poszłam na halę

Zaczęła się lekcja 
Miałam z Maćkiem, Patrycją, P.Klaudią i Chyba Dominiką 
(Chyba bo jej nie znam xd)
Galopowaliśmy, Kłusowaliśmy i ogólnie nic nadzwyczajnego się nie działo...
W połowie lekcji Zamieniłam się z p.K na Majkę
Bo musiała przeskoczyć coś tam a na Majce nie mogła
Bo okazało się, że Arabella Kaszle...
Później nic już się nie działo ...
Ogólnie jestem zadowolona z dzisiejszego pobytu...
Taka grupa nawet mi się podoba ♥

~Emily
♥♥♥
Myślałam nad zrobieniem takiego "Słownika Końskiego"
Będzie on polegał na tym, że w jednej części będę wam przedstawiała jednego konika...
Dzięki temu poznacie wszystkie konie...
Co wy na to ?
♥♥♥
Chciałam zrobić dzisiaj jakieś zdjęcia...ale nie wyszło xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz